Névjegykártya és egyéb arculattervezési árak garanciával
Garancia, gyorsaság és iparművész tervezőgrafika
2003 óta vagyunk a piacon, és grafikai stúdióként nem tartunk fenn külön irodát, így online minden szolgáltatásunk azonnal, kényelmesen, reális áron bárhonnan elérhető.
Arculattervezési árak közül néhány példa
- névjegykártyatervezés 25 e Ft-tól,
- kisarculattervezés 120 e Ft-tól,
- logótervezés 48 e Ft-tól,
- e-mail aláírás 15 e Ft-tól,
- csomagolástervezés 50 e Ft-tól,
- honlapkészítés 75 e Ft-tól,
- teljes branding tervezése 380 e Ft-tól tudsz tőlünk megrendelni
- Egyéb szolgáltatások: online marketing, SEO, honlapkészítés/webfejlesztés (Ha van egy klassz szolgáltatásod/terméked a többit ránk bízhatod, küldjük a vevőket)
Az adott ár függ attól, hogy konkrétan mire van szükség. Összeírtuk azt is, hogy mire érdemes ügyelned, ha névjegykártya tervezés vagy más grafikai munka kapcsán árajánlatot kérsz be.
Árajánlattal kapcsolatos fontos kérdések
- Kérj referenciát a grafikustól
Ez nagyon fontos, mert az ízlések és pofonok különbözőek. Lényeges, hogy ne ugyanazt a sablont használja fel a grafikus több ügyfelénél. Sajnos ez is előfordul, főleg a túl olcsó árak esetében. Az is előfordul, hogy kezdő a grafikus és a portfólióját akarja gazdagítani, így hajlandó kedvezményt adni.
- Beszéljetek közös nyelvet
Meghatározó, hogy egy nyelvet beszéljetek, mert a grafikus fogja vizuálisan megjeleníteni az elképzelésedet. Ha beszélgetsz vele pár percet, akkor hamar ki fog derülni a számodra az, hogy ez mennyire működik.
- Legyen megbízható a grafikus
A határidők megtartása, főleg egy projekt során nagyon meghatározó.
- Forrásfile-ok átadása
Ahhoz, hogy később szerkeszteni tudd a grafikai tervet, szükséged lesz erre. Hiszen évekkel később már nem biztos, hogy elérhető lesz, vagy rendelkezni fog a forrásfile-lal a grafikus. Ha ez nincs meg Neked, akkor újra kell fizetned a tervezésért.
- Hány korrektúrafordulóban gondolkodtok?
Nyilván ez nem rejt magában új tervezést, de finomítást igen. Ezt is precízen le lehet szabályozni, hogy például 2 e-mail áll rendelkezésre erre, hogy ne legyen belőle végtelen történet és ne kelljen a grafikusnak többszörösét ledolgoznia, mint amiben eredetileg megállapodtatok.
- A felhasználás módja referenciaként
Ezzel reklámot is tud Neked generálni, hiszen mikor a grafikus bemutatja a számodra leadott grafikai tervet, azon a céged is fel van tüntetve.
- Hány tervezetről beszélünk az arculattervezés során?
Általában néhány terv szokott elkészülni, de ez attól is függ, hogy például névjegykártya, honlap, vagy logótervezésről beszélünk-e. Természetesen több költségviselés ellenében lehet több tervet is kérni a grafikustól.