Miért minket válassz?
- Mert a teljes online marketingben, keresőoptimalizálásban, arculattervezésben, SEO szövegírásban, karbantartásban, vírusmentesítésben is a segítségedre leszünk (mindenben, amire csak szükséged lehet).
- Mert folyamatosan elérhetőek vagyunk, betartjuk a határidőket.
- 2003 óta vagyunk a piacon (nem tűnünk el hirtelen, mint a kámfor).
- Mert díjmentes konzultációt, árajánlatot adunk, hogy el tudd dönteni, szívesen dolgoznál-e velünk.
- Reális áron és etikusan dolgozunk.
- Mindenben segítünk, támogatunk.
- Érthetően, lényegretörően kommunikálunk, nem pazarolva feleslegesen az idődet.
- Bármit megvalósítunk Neked (WordPress vagy egyedi honlapkészítés / webfejlesztés), így nem elfogultan presszionáljuk csak az egyik megoldást számodra.
Mire figyelj elsősorban weboldal készítése kapcsán?
Itt vannak a legfontosabb infók, ha sikeres szeretnél lenni a kezdetektől. A bővebb infókat a linken keresztül megtalálod.
- Úgy készítsd el az online marketingterv alapján a honlapodat, hogy előtte felméred a piacot: (konkrét marketing költségek)
- Használj minél több marketing eszközt, hogy meg is találják a honlapodat, és jó legyen a konverzió (átkattintási arány).
- A kezdetektől foglalkozz keresőoptimalizálással, hogy organikus módon is megtaláljanak.
- Figyelj a webjogra, GDPR-ra, hogy ne büntessenek meg.
- A szövegírást a marketing és SEO szabályok alapján írd meg.
- Fontos a karbantartás, frissítés, és backup, például ingyenes UpdraftPlus pluginnal.
Mire koncentrálj weboldal készítésnél az árajánlatot illetően?
- Legyen a cég megbízható, egy nyelvet beszéljetek.
- Nézd meg a referenciákat.
- Tisztázd, hogy van-e rejtett költség.
- A korrektúrafordulók számát előre fixáljátok le.
- Kérdezd meg, van-e garancia?
- A legolcsóbb általában futószalagon gyártja a honlapokat.
- Egyedi honlapról van-e szó? Más cég is tudja fejleszteni, vagy örök függőséged lesz egy weblapkészítő céghez?
- Kapsz-e admin felületet?
- Konkrét (akár extra) igényeid tisztázása.
Mikor van szükség weblapfejlesztésre?
- Kezd kimenni a divatból a weblapod (a felhasználói élmény nagyon fontos).
- Tovább kellene fejleszteni egyes funkciókat.
- Nem megfelelően működik.
- Új arculattervezésre van szükség.
Állandósult valóság vagy weblap?
Ha igaz az, hogy folyton minden változik: a testünk, az évszakok, az elektronika, a híradástechnika, stb., akkor miért ne kéne vállalkozásunkon belül weboldalunkat, honlapunkat is folyton fejlesztenünk? Ezt érdemes szem előtt tartani a grafikai honlapfejlesztések, webfejlesztések kapcsán.
Ha a honlap nem értékesít, akkor ki kell rúgni vagy meg kell változtatni, mert akkor minek egy cégnek honlap, ha nem hoz eredményt, új ügyfeleket?
Persze a marketing megoldásokra kell „felültetni” a grafikát is, mert a jó megjelenésű grafika, „webdizájn” önmagában nem fog eladni, de a megfelelő tartalom rossz grafikával még értékesíthet.
Milyen lenne a piacon a honlapod, ha például 20 év alatt semmit nem változtattál volna meg rajta?
Megmutatom:
Ezen az oldalon van mit fejlesztenünk
Muzeális érték, hiszen még ekkor csak az ezredforduló környékén járunk, csöppet frissítsünk rajta.
.
Egyébként lehet, hogy már a retro stílusa miatt is sikert aratnánk vele.
Visszatérve, ha testünket, lelkünket, párunkat, gyerekünket, autónkat, házunkat folyamatosan ápoljuk – tisztelet a kivételnek 🙂 -, miért lenne ez máshogy a site-unk, weblapunk esetében? Miért ne kéne ebben webdesignerek, honlaptervezők segítségét kérni?
Ha mi ezt nem tesszük meg, akkor majd helyettünk a konkurencia megteszi, így hozzájuk képest visszafelé fogunk fejlődni, pedig nem csináltunk semmit.
Ha pedig nem tehetséges grafikust, vagy iparművész tervezőgrafikust választunk, akkor elképzelhető, hogy a „webdizájn”, illetve a weboldal fejlesztések fordítva sülnek el és elriasztják a vevőinket. Nem véletlen, hogy a profi honlaptervezők nem csupán hobbiból végzik el munkájukat, hanem szakemberekként fejlesztik weboldaladat.
A folyamatos tanulás, fejlődés, aktuális trendek követése pedig elengedhetetlen ebben a szakmában. A weblapkészítők, webdesignerek ugyanúgy egy szakmát gyakorolnak, mint a cipész vagy pszichológus vagy a politikus. Na jó, ez nem a legjobb hasonlat talán néhány esetben. 🙂
És micsoda véletlen, hogy mi éppen ezzel foglalkozunk. 🙂 Viccen kívül, nem ezen a cikken, hanem inkább a referenciamunkánkon van a hangsúly, muszáj a szerény iparművész tervezőgrafikusokat ilyen módon „felkonferálnom”, megmutatnom mit tudnak létrehozni, mert ők szerények velem ellentétben. 🙂 Szóval nézzük meg ezeket a munkákat közösen.
Referenciáink közül