Nagyarculat és kisarculat tervezés árak garanciával (2022)

Home / grafikusok / Nagyarculat és kisarculat tervezés árak garanciával (2022)

Személyre szabott csomagot készítünk Neked nagyarculat vagy kisarculatot illetően, hogy csak azután kelljen fizetned, amire valóban szükséged van. Ez alapján:

  • Pontosan arra az arculati elemre adunk árat, amire éppen szükséged van
  • Eldöntheted, hogy hány tervet kérsz pontosan
  • Iparművész tervezőgrafikusaink csal egyedi minőségben gondolkodnak
  • Garanciát adunk

Konkrét nagyarculat és kisarculat grafikai tervezésének ára

Nagyarculat és kisarculat tervezés árak garanciával (2022)

Csomagolástervezés, már 50.000 Ft-tól

Nagyarculat és kisarculat tervezés árak garanciával (2022)

Teljes branding tervezése, már 380.000 Ft-tól

Nagyarculat és kisarculat tervezés árak garanciával (2022)

Kisarculat tervezése, már 120.000 Ft-tól

Nagyarculat és kisarculat tervezés árak garanciával (2022)

Logó, embléma tervezése, már 48.000 Ft-tól

Manapság az arculattervezés főleg a honlapkészítés kapcsán fontos. De nosztalgiázzunk kicsit és nézzük meg mi a helyzet a levélpapírokkal, borítékokkal ezen a téren. 

 

A feladó nem mérvadó?

boríték, reklámtervezés, grafika

Dehogynem, sőt… Habakukk úr egy képzeletbeli személy, de szerintem, ha létezne, akkor ő is szívesebben kapna olyan leveleket, melyek ízléses borítékban érkeznek meg hozzá, hiszen az első benyomás nagyon fontos.

Hiszen ez a kisarculat része, lásd levélpapír. Ezért fontos, hogy egységes megjelenése legyen egy cégnek, lásd arculattervezés.

De ez még csak az első lépés, ahol sok versenyző elvész. Jómagam nem szeretek mindent a külsőség számlájára írni, mert a belbecs IS fontos.

Nagyon meghatározó, hogy egy cég milyen arculattal rendelkezik, erről már beszámoltunk kielemezve a típushibákat a névjegyek esetében, mely a kisarculat része. A kisarculat konkrétabban: a logógrafika, mint reklámgrafikai elem, a névjegyek és a levélpapírok, borítékok tartoznak még ebbe a kategóriába. A nagyarculat pedig magában foglalja a kisarculatot és ezen kívül minden ide tartozik, ami a megjelenésre hajaz, még a munkaruha is, amit a szorgos munkatársak hordanak.


Hogyan tudod elcsábítani ügyfeleidet egy kis különlegességgel?

Egy olyan nagyarculat, reklámgrafika, amely ízléses, fél siker, de mi lesz a többi sikertényezővel (mert ez önmagában kevés)? Pl. a marketing üzenettel… Mert az impozáns névjegykártya tervezés, logó grafikák önmagában kevesek ám.

Köztudott a reklámpszichológiában, hogy a kíváncsiság nagy úr. Kombinálhatjuk azt a „megszokás nagy urával”. Ha a törvényeket betartva (erről már írtam, lásd postatörvény, GDPR) szóróanyagot küldenék ki ügyfeleknek, akkor a feladót nem írnám rá és borítékba tenném a szórólapot, így több az esélye, hogy kinyitják az adott levelet és megnézik a levélpapírt, melyet belehelyeztünk.

Amerikában egy másik eredményes marketing kampány volt, mikor a kiropraktőr (komoly szakvégzettséggel rendelkező „csontkovács”) a címzett nevéhez egy „dr”-i titulust írt a borítékra.

 

Kireppent a különleges… a postaládából

Ugye, hogy a kíváncsiság nagy úr.:) Jó pár éve váratlanul kiszállt egy pillangó a borítékomból, amit postán kaptam egy cégtől – akkoriban PR-managerként dolgoztam egy multinacionális cégnél -, és sok ilyen levelet kaptam nap, mint nap az ezredforduló környékén (tehát ez nagyon régen volt).

A levélpapírok, borítékok, névjegykártyákat, névjegymintákat megtalálod a másik blogbejegyzésünkben, ahol grafikai szempontból kielemeztük már őket. Mi pedig menjünk tovább ezen a marketinges gondolat-nyomvonalon…

Egy másik klassz megoldás, ha egy különleges ajánlattal és formabontó külsővel lepjük meg a célszegmensünket (buyer persona). Jaj, de csúnya szó.:), szóval itt már konkrét ügyfelekre gondolok, akiknek szól az üzenet és akiket elkényeztethetünk. Egy szép díszdoboz, valami finom sütemény egy kreatív üzenettel, stb.

Ez nyilván költségesebb, de különlegesebb is, és sok hűséges, kedves, aranyos ügyfél megérdemli ám.:) és talán jobban örül neki, mint az év végi kicsit sem sablonos karácsonyi képeslapnak, amit a cégek 99%-a küld ki, na jó tisztelet a kivételnek.:)

 

Ne így!

névjegykártyatervezések, névjegyminták

Inkább imigyen:

Meghívó tervezés, kiadvány tervezés, grafikai tervezés, dtp, arculat

arculattervezés, cég arculat, logó tervezés, névjegykártya tervezés

arculattervezés, cég arculat, logó tervezés, névjegykártya tervezés

Keresztes Attila

KKV számára épít csapatunk, komplexen, testre szabott WordPress alapú, tovább fejlesztett honlapot/webshopot garanciával. Fontos, hogy ezek ne csak szépek legyenek, hanem folyamatos bevételt is biztosítsanak.  Jómagam ezt a folyamatot segítem elő a megfelelő kommunikáció, határidők betartása és minőség megteremtésével. PR szakon diplomáztam és 2005 óta rengeteg céget tettünk sikeressé.

Related Posts
weboldalkészítőMarketing tölcsér