Személyre szabott csomagot készítünk Neked nagyarculat vagy kisarculatot illetően, hogy csak azután kelljen fizetned, amire valóban szükséged van. Ez alapján:
- Pontosan arra az arculati elemre adunk árat, amire éppen szükséged van
- Eldöntheted, hogy hány tervet kérsz pontosan
- Iparművész tervezőgrafikusaink csal egyedi minőségben gondolkodnak
- Garanciát adunk
Konkrét nagyarculat és kisarculat grafikai tervezésének ára
Manapság az arculattervezés főleg a honlapkészítés kapcsán fontos. De nosztalgiázzunk kicsit és nézzük meg mi a helyzet a levélpapírokkal, borítékokkal ezen a téren.
A feladó nem mérvadó?
Dehogynem, sőt… Habakukk úr egy képzeletbeli személy, de szerintem, ha létezne, akkor ő is szívesebben kapna olyan leveleket, melyek ízléses borítékban érkeznek meg hozzá, hiszen az első benyomás nagyon fontos.
Hiszen ez a kisarculat része, lásd levélpapír. Ezért fontos, hogy egységes megjelenése legyen egy cégnek, lásd arculattervezés.
De ez még csak az első lépés, ahol sok versenyző elvész. Jómagam nem szeretek mindent a külsőség számlájára írni, mert a belbecs IS fontos.
Nagyon meghatározó, hogy egy cég milyen arculattal rendelkezik, erről már beszámoltunk kielemezve a típushibákat a névjegyek esetében, mely a kisarculat része. A kisarculat konkrétabban: a logógrafika, mint reklámgrafikai elem, a névjegyek és a levélpapírok, borítékok tartoznak még ebbe a kategóriába. A nagyarculat pedig magában foglalja a kisarculatot és ezen kívül minden ide tartozik, ami a megjelenésre hajaz, még a munkaruha is, amit a szorgos munkatársak hordanak.
Hogyan tudod elcsábítani ügyfeleidet egy kis különlegességgel?
Egy olyan nagyarculat, reklámgrafika, amely ízléses, fél siker, de mi lesz a többi sikertényezővel (mert ez önmagában kevés)? Pl. a marketing üzenettel… Mert az impozáns névjegykártya tervezés, logó grafikák önmagában kevesek ám.
Köztudott a reklámpszichológiában, hogy a kíváncsiság nagy úr. Kombinálhatjuk azt a „megszokás nagy urával”. Ha a törvényeket betartva (erről már írtam, lásd postatörvény, GDPR) szóróanyagot küldenék ki ügyfeleknek, akkor a feladót nem írnám rá és borítékba tenném a szórólapot, így több az esélye, hogy kinyitják az adott levelet és megnézik a levélpapírt, melyet belehelyeztünk.
Amerikában egy másik eredményes marketing kampány volt, mikor a kiropraktőr (komoly szakvégzettséggel rendelkező „csontkovács”) a címzett nevéhez egy „dr”-i titulust írt a borítékra.
Kireppent a különleges… a postaládából
Ugye, hogy a kíváncsiság nagy úr.:) Jó pár éve váratlanul kiszállt egy pillangó a borítékomból, amit postán kaptam egy cégtől – akkoriban PR-managerként dolgoztam egy multinacionális cégnél -, és sok ilyen levelet kaptam nap, mint nap az ezredforduló környékén (tehát ez nagyon régen volt).
A levélpapírok, borítékok, névjegykártyákat, névjegymintákat megtalálod a másik blogbejegyzésünkben, ahol grafikai szempontból kielemeztük már őket. Mi pedig menjünk tovább ezen a marketinges gondolat-nyomvonalon…
Egy másik klassz megoldás, ha egy különleges ajánlattal és formabontó külsővel lepjük meg a célszegmensünket (buyer persona). Jaj, de csúnya szó.:), szóval itt már konkrét ügyfelekre gondolok, akiknek szól az üzenet és akiket elkényeztethetünk. Egy szép díszdoboz, valami finom sütemény egy kreatív üzenettel, stb.
Ez nyilván költségesebb, de különlegesebb is, és sok hűséges, kedves, aranyos ügyfél megérdemli ám.:) és talán jobban örül neki, mint az év végi kicsit sem sablonos karácsonyi képeslapnak, amit a cégek 99%-a küld ki, na jó tisztelet a kivételnek.:)
Ne így!
Inkább imigyen: