27 javaslat grafikusoktól weboldaladhoz, hogy 0 ügyfeled legyen (2022)

Home / online marketing / 27 javaslat grafikusoktól weboldaladhoz, hogy 0 ügyfeled legyen (2022)

Garanciával, iparművész tervezőgrafikus által, már 75 e Ft-tól elérhető nálunk a honlapkészítés. Teljes online marketingben keresőoptimalizálással együtt, Google Ads (Adwords) és Facebook kampánymenedzsmentben, SEO szövegírásban is a segítségedre leszünk. Így egy kézben, mindenben tudunk segíteni. Ha van egy jó terméked / szolgáltatásod, a többit nyugodtan ránk bízhatod. Küldjük a lead-eket, vevőket… És akkor nézzük meg a 27 pontot:

1. Használj semmitmondó megjelenést, grafikai sablonokat mindenhol az oldaladon. Olcsó és bárki számára elérhető, amelyből egyre több van az interneten. Mivel a Föld túl van népesedve, túl sok cég könyörög azért, hogy végre valaki tőle rendeljen Így legalább ők örülni fognak, hogy senki nem akar majd Tőled semmit sem.

 

2. Implementálj olyan elemeket, melyek tetszenek a barátaidnak, családodnak, grafikusodnak és ne konzultálj a vevőiddel, marketing szakemberrel arról, hogy mi az, ami hatásos lenne. Sőt, legyen minél általánosabb a honlapod, hogy mindenkinek tessen. És még véletlenül se legyen karaktere a honlapodnak, cégednek. Legyél unalmas, semmitmondó.

 

3. Grafikus helyett csináltasd meg az oldalt a haveroddal, aki ugyan nem ért hozzá, de olcsón / ingyen megcsinálja azt. Ez úgysem rendes szakma, 5 perc alatt lehet weboldalt csinálni. Így a letisztult arculattervezést is megúszod, mely céged image-ét fejezné ki.

 

4. Semmiképpen se nézd meg a grafikusod referenciáit és feltételeit, mielőtt elkezdesz vele dolgozni. És emellett ne kérj be több árajánlatot, és csak az áruk alapján elemezd ki azokat, ne hosszú távú befektetésként gondolj rá, ami többszörösen megtérülhet. Azzal se törődj, hogy milyen érzés együtt dolgozni a grafikusoddal. Mennyire tud könnyen azonosulni az elképzeléseiddel.

 

5. Ne rakjál fel magadról fényképet, videót, elérhetőséget, nehogy kiderüljön ki van a cég mögött.
Ez biztosan nagy bizalmat fog kelteni, hiszen honlappal rendelkezni nagy dolog, mely automatikusan vásárlásra ösztönzi az emberek 95%-át. Tényleg? Nem!

 

6. Vacak, ingyenes honlapot és tárhelyszolgáltatót válassz, hátha nem tudsz reklamálni, ha nem működik az oldal, és lássák, Te komolyan gondolod a vállalkozásodat, de nem szánsz rá pár ezer forintot a tárhelyre sem.

 

7. Írj unalmasan, elcsépelt dolgokról a honlapodon, és ne oszd meg őket sehol sem, nehogy megtaláljanak.

 

8. Ne kérj ssl (https) tanúsítványt a honlapodra.

 

9. A honlapod olyan lassan töltődjön be, mint amennyi idő alatt elkészül a kávéd.

 

10. Ne legyen weblapod reszponzív, ne gondolkodj AMP szabványban, hogy mobilról nézve igazi kínlódás legyen bármit megtalálni rajta.

 

11. Fütyülj a webjoggal kapcsolatos dologra és ne olvasd el cikkemet a GDPR-ról és egyéb jogi dolgokról, hogy jól megbírságoljanak.

 

12. Ne buzdítsd interakcióra a user-eket a honlapodon (használd maximum a „klikk ide” szavakat a CTA gomboknál), és soha ne válaszolj kérdéseikre.

 

13. Soha ne frissítsd a honlapod tartalmát, sem technikai, sem design, sem „szövegírási” tekintetben.

 

14. Ne kérd ki marketing szakember véleményét, hogy hogyan építsd fel a marketing tölcsért, és ne csinálj közösségi média kampányokat, vagy a keresőmarketing eszközeként PPC marketing kampányokat például Google Ads (megboldogult nevén Google Adwords).

 

15. Telepítsél mindenhova idegesítő reklámokat a honlapra és jó sok felugró ablakot is, ami lehetőleg sérti a Google irányelveit.

 

16. Az ingyenes hírlevél feliratkozást ne próbáld eladni, úgyis ingyen van (hagyd is meg neki ezt a semmitmondó nevet), ne tanulmányozd (folyamatosan) mindig a marketinget és sales folyamatokat sem, maradj a „majd azt én tudom” attitűd mellett.

 

17. Csak Magadról írj, ne foglalkozz a user-rel, és köszöntsd őt semmitmondóan a honlap elején azzal, hogy „Üdvözöljük az XY Kft. honlapján”.

 

18. Ne szegmentálj, mindenkinek azonnal próbáld eladni ugyanazt, biztos, ami tuti.

 

19. Sohase mérd az eredményeidet, nehogy fejleszteni tudjál, ne is regisztrálj a Google Analytics-ben sem.

 

20. Legyen a lehető legbonyolultabb az oldal felépítése, mit sem törődve a SEO-val, legalább 25 kattintás legyen x oldalról visszakerülni a főoldalra, nehogy leszűkítsd ezt maximum 2-3 kattintásra, hogy átlátható legyen az oldalad, a site map-et pedig felejtsd el.

 

21. Használj rossz minőségű, jó sablonos, semmitmondó képeket, amiknek semmi funkciója sincsen.

 

22. Csinálj igénytelen videókat, amiket nem lehet érteni „hangilag” sem, hátha kitűnsz velük a tömegből.

 

23. Ne tagold a weboldalad szövegét, legyen legalább 70 sor egyben, mert azzal plusz helyet nyersz.

 

24. Az elégedett ügyfeleidtől ne kérj ajánlást és a referenciáidat se tedd ki a honlapodra, mert csak foglalná a tárhelyet feleslegesen.

 

25. Használj admin nevet és nagyon egyszerű jelszót belépéshez a website-odra, és ha feltörik az oldalt és különféle malware-t telepítenek rá, hagyd meg emléknek, hátha a Google visszasorolja az oldaladat a keresőben. És ha ügyfeleid adataihoz is hozzáfértek, mert a háttérben adatbázis van, akkor ne jelentsd be a jogszabályoknak megfelelően adatvédelmi incidensként, már úgysem tudnak mit csinálni vele.

 

26. Sose frissítsd a weboldalad keretrendszerét, sablont és plugin-okat, nehogy „elszálljon” valami és könnyű legyen feltörni. Back-up-ot pedig sose készíts.

 

27. Vegyél és / vagy regisztrálj (igénytelen) oldalakon és linkeld az oldaladat, hogy a Google visszasorolja biztosan megbízhatatlan weblapként a honlapodat.

Viccet félretéve, a megoldás a fenti linkeken elérhető, de a többi cikk is segítségedre van, sok sikert a megvalósításhoz! 🙂

Keresztes Attila

KKV számára épít csapatunk, komplexen, testre szabott WordPress alapú, tovább fejlesztett honlapot/webshopot garanciával. Fontos, hogy ezek ne csak szépek legyenek, hanem folyamatos bevételt is biztosítsanak.  Jómagam ezt a folyamatot segítem elő a megfelelő kommunikáció, határidők betartása és minőség megteremtésével. PR szakon diplomáztam és 2005 óta rengeteg céget tettünk sikeressé.

Related Posts
reklám stratégiaWebgrafika