Csomagolás tervezés árak garanciával (2022)

Home / grafikusok / Csomagolás tervezés árak garanciával (2022)

Miért fontos a megfelelő csomagolás?

Ahogyan a cégünket a honlapunkkal, a különféle termékeinket a csomagolás alapján azonosítják be az ügyfelek. Ahhoz, hogy sikert arathassunk – ahogy egy piacvezető marketinges mondta -, nem elég profinak lennünk, annak is kell látszanunk.

Tehát, ha igazán sikeresek akarunk lenni, akkor azt is kell sugallnunk. Ehhez pedig igényes grafikai munkára lesz szükségünk, mely segítségével megnövelhetjük a forgalmunkat. Az alap marketing stratégia legfontosabb része, hogy pontosan tudjuk, hogy kinek és mit, hol és hogyan akarunk eladni, és tűnjünk ki a tömegből konkurenciához képest. Ezt a fajta különbséget pedig vizuálisan is megfelelő módon kommunikáljuk.

A konkurenciához képest mi is tudjuk minimálisan ugyanazt biztosítani, mint amit ők képesek megtenni? Miben vagyunk ezen kívül mások, mint ők? Izgalmasak, egyediek, hatékonyak vagyunk? Illik az adott termékpaletta a cég profiljához, márkastratégiához és célközönséghez? Van lehetőség arra, hogy együtt ötleteljünk. Addig, amíg a legjobb megoldást megtaláljuk.

Hogyan épülnek fel a csomagolástervezés árak?

A csomagolástervezés árak tartalmazzák a garanciát is, mert mi csak elégedett ügyféltől fogadunk el pénzt. Ugyanis biztosak vagyunk a szakértelmünkben és tudjuk, hogy ízlések és pofonok olykor különbözőek lehetnek. Emellett az ügyfél határozza meg, hogy konkrétan hány tervezetet szeretne, így teljes mértékben személyre szabott árajánlattal állunk elő.

Első lépésben a koncepciót kell kitalálnunk. A grafikai tervezést iparművész tervezőgrafikus végzi, aki szavatolja a megfelelő minőséget elérhető áron. A csomagolástervezés első lépésében a grafikus kitalálja, hogy az hogyan nézzen ki. Hol legyenek a képi, szöveges elemek, milyen legyen a termékcsomagolás hangulata és így tovább. Ha szükség van rá, hogy többféle módosított formátumban készüljön el a csomagolásterv, akkor természetesen többféle mutációban gondolkodik.

Ezek azért fontosak, mert általában ezek a termékformátumok eltérnek egymástól, így magának a csomagolásnak is különböznie kell. Azonos formátumnak szokták a csomagolástervezés árak meghatározásánál tekinteni azokat a termékeket, amelyek azonos formátumúak, de térfogatukban esetleg eltérőek. Ezt követően véglegesítjük a jóváhagyott elképzelést és átültetjük a gyakorlatba.

Nagyon fontos, hogy a különféle jogszabályoknak történő megfelelés és a próbanyomat elkészítése az ügyfél feladata és felelőssége. Mi csak a grafikai tervezésben tudunk segíteni és online formában küldjük el a terveket az ügyfélnek.

Csomagolás tervezés árak garanciával (2022)

Csomagolástervezés, már 50.000 Ft-tól

Csomagolás tervezés árak garanciával (2022)

Teljes branding tervezése, már 380.000 Ft-tól

Csomagolás tervezés árak garanciával (2022)

Kisarculat tervezése, már 120.000 Ft-tól

Csomagolás tervezés árak garanciával (2022)

Logó, embléma tervezése, már 48.000 Ft-tól

Kreativitás vezényszóra

Egy klassz megoldás azoknak, akik például csomagolástervezésben, vagy egyéb grafikai terv kapcsán szeretnének előnyre szert tenni.

 

plakáttervezés, grafika

 

Nagyarculati elemek grafikai tervezése és kivitelezése az alapvető elemeken túl: például csomagolás, molinók, portáltervek, dekorációk, tasaktervek, mappák, stb.

Az iparművész tervezőgrafikai kivitelezés kapcsán (arculattervezés) már írtam bővebben, mely szabályok ezeknél a nagyarculati elemeknél is érvényesek. Volt szó arculatelemzésről, arculatfrissítésről is, de nem szeretném, ha valaki szenilisnek tartana, így ezeket nem ismételjük meg. 🙂 Inkább egy gyakorlati módszert szeretnék átadni, mely nagyon egyszerű, és biztos sokan hallottak már róla, de elképzelhető, hogy ennek ellenére nem használják.

Ezen kívül pedig a cikk végén néhány referenciát fogunk bemutatni a csomagolástervezés, molinók, portáltervek, dekorációk, tasaktervek és mappák grafikai tervezése kapcsán a megszokott módon. Például molinó (vagy ponyva) készítés árak bekérése előtt amikor rábólintunk az ajánlatra, gondoljunk végig néhány dolgot.

A grafikus művészember, de mikor futószalagon kell átpasszolnia tegnapra a különféle kreatív anyagokat, akkor a stressz mindent megváltoztathat. Azt sem biztos, hogy szereti a grafikus, ha túlságosan megkötik a kezét, hiszen ő nem csupán egy operátor (bár ők is nagy kincsek a folyamat során), de ha pontosan tudod, hogy milyen irányban érdemes céged arculata és identitása kapcsán grafikai manőverbe fognod, akkor ez sokat segíthet és arculattervező grafikusod rögtön körbetáncol téged örömében, mert a tudatos ügyfél nagy kincs manapság. 🙂

Sokan azonban azt mondják, hogy: ,,Nincs semmi ötletünk, de kérjük tervezz valami kreatívat, ám fogalmunk sincs arról, hogy milyen legyen, de nyugodtan próbálkozz.”

Ugyan lesz pár variáció, aminek a 99%-a kukába kerül, de sebaj. Ez szerintem pazarlás, így inkább először élezzük meg a baltát, mielőtt hozzákezdenénk a munkához.

 

Most átadok egy nagyszerű módszert, mely segíteni fog abban, hogy ez ne fordulhasson elő veled.

Legyen szó tehát csomagolástervekről, molinókról, portáltervekről, dekorációkról vagy tasaktervekről, reklámtáskák vagy mappák terveiről vagy bármilyen további nagy vagy kisarculati elemről a következő megoldásra van szükséged.

Ha megvan a cég arculata, akkor a keret és az alapok már adottak. Ha nincs akkor a marketingterv (lásd pozicionálás) segít, mint egy vázlat, tervrajz. Hiszen tudod, hogy kinek, mit, hol és hogyan akarsz áruba bocsátani. A célszegmensed hol van, mit szeretnek, mi jellemzi őket, stb. Ezután az adott téma kapcsán megfelelő módon kell használnunk az elménket.

Erről azt kell tudni, hogy az asszociáció nem lineáris, azaz egy adott momentumról szerteágazóan jutnak eszünkbe más dolgok is, és ha ez nincs szabályozva, akkor könnyű elkalandozni rossz irányba. Ugyanis egy gondolatból nem egy másik születik, hanem sokkal több. És ez minden gondolatra igaz. Ezért inkább a fa rajzolatát (egy ágból több indul ki) szimbolizálja egy-egy gondolat.

Ezért, fogj egy papírt (eddig könnyű :)) írd le a közepére ami kapcsán szeretnéd a tudattalan állományokat is turbó sebességre kapcsolni. Például írd azt, hogy grafikus. Most spontán ez jutott eszembe. 🙂

Utána ebből húzz egy vonalat és írd le, ami erről eszedbe ötlik. Például online, gyors, megbízható, garanciát ad, kreatív, jó referenciák, stb. És aztán írd le, hogy ezekről a szavakról mi jut eszedbe.

 

elmetérkép

 

Ez vonalvezetőként majd segítségedre lesz. Hangsúlyozom újra, régi módszer, de kevesen használják.

Keresztes Attila

KKV számára épít csapatunk, komplexen, testre szabott WordPress alapú, tovább fejlesztett honlapot/webshopot garanciával. Fontos, hogy ezek ne csak szépek legyenek, hanem folyamatos bevételt is biztosítsanak.  Jómagam ezt a folyamatot segítem elő a megfelelő kommunikáció, határidők betartása és minőség megteremtésével. PR szakon diplomáztam és 2005 óta rengeteg céget tettünk sikeressé.

Related Posts
cégimageKevés a bevétel?