Honlapfejlesztés és honlapkészítés, bármit megvalósítunk (2024)

Home / webdesign / Honlapfejlesztés és honlapkészítés, bármit megvalósítunk (2024)

A megfelelően kivitelezett honlapfejlesztés során szinte bármilyen funkció bővítmények (plugin) segítségével megoldható. Emellett, saját webfejlesztéssel is megoldható azokat a lehetőségeket megteremteni, amik nem érhetőek el. Itt éred el a legfrissebb WordPress weboldalkészítés árakat, ha pedig webshop árak iránt érdeklődsz, akkor ezt érdemes megnézned.

Milyen webfejlesztési és egyéb lehetőségek közül tudsz választani?

Új WordPress honlapkészítés
…gyorsan, költségkímélő módon készül el.

Keresőoptimalizálás (SEO)
Segítünk úgy beállítani weblapodat, hogy a Google és a Facebook barátja legyen.

Teljes arculattervezésben is segítünk
Egységes, letisztult, különleges megjelenést biztosítunk a logótól az e-mail aláírásig.

Nem kell aggódnod a bírságok miatt sem
A jogszabályok, rendeletek által előírt dokumentumokat és működést biztosítjuk (kérésedre jogi szakembert ajánlunk).

Saját különleges igényed alapján egyedi tervezésű honlap
Speciális igények esetén javasolt, több időre és pénzre lesz szükség.

Honlapod folyamatosan pénzt fog termelni Neked
A weblapkészítésen túl, teljes online marketing támogatás nemcsak elméletben, gyakorlatban is!

Különleges megjelenés
Kérésedre iparművész grafikus tervezi meg és tuningolja fel a design-t.

Nincs rejtett költség
Nincs havidíj, és korlátlan számú aloldalt, képet tudsz létrehozni.

Honlapfejlesztések megrendelése, meglévő honlapod esetén
Továbbfejlesztjük egyedi igényednek megfelelően a meglévő honlapodat, hogy ne kelljen újat elkészíttetned.

Karbantartás, hecker támadások elleni védelem, vírusmentesítés
Egyre több a cyber támadás, mely tönkre teheti a weblapodat.

Marketing és SEO szövegírásban is segítünk Neked
Kérésedre, kulcsszóra megírjuk helyetted a webszöveget.

Garanciát adunk
Csak elégedett ügyféltől fogadunk el pénzt.

A legolcsóbb a legdrágább…

Ha valaki 40-60 e Ft-ért készít honlapokat, akkor érdemes végiggondolni, hogy ahhoz, hogy egy átlag fizetést biztosíthasson, havi 5-10 honlapot kell elkészítenie. Ebben nincs benne a marketing költség, pedig ilyen sok megrendelés esetén jut belőle bőven. Ha igényes, valóban keresőoptimalizált honlapban gondolkodunk, azt nem lehet pár óra alatt elkészíteni.

Érdemes komplexen egy céget megbízni, aki ad garanciát is és teljeskörűen nemcsak elkészíti a honlapodat, hanem be is reklámozza. Ma már ugyanis egy honlap önmagában semmit sem jelent. Nem fogják megtalálni, mert több milliárd van belőlük.

A honlap elkészítésével nincs vége a munkának. Folyamatosan frissíteni kell a tartalmakat és optimalizálni. Ez egy állandó munka, és egyre kiélezettebb a verseny, ahogy az e-kereskedelemben is egyre többen vannak. A koronavírus óta is folyamatosan növekszik ez a forgalom.

webprogramozás

Mindenhez értek, avagy „olcsóért azonnalra!” 

Ennek a 2010-ben készült parodista videómnak már búcsút intettem, mert elszállt felette az idő, de sokat nevettünk rajta és elég sokan osztották meg.

Tehát, olcsó húsnak (sokszor), már leve sincs és megrohad az étel többi összetevője is miatta

Nemrég hallottam, hogy egy cég szeretett volna fejleszteni, korszerűsíteni honlapján, hogy legyen rajta intelligens kereső funkció, bonyolultabb chatbot és fontos szempont volt, hogy hozzá lehessen szólni a különféle cikkekhez. Illetve egy hírlevél küldő programot is rendelt az illető (hírlevél sablonokkal, hírlevelekkel), hogy online is tudjon kommunikálni ügyfeleivel a közösségi média beiktatása nélkül.

Azonban a legkedvezőbb árajánlatot fogadta el, és nem tisztázták részletesen előre a különféle opciókat megfelelő módon. Nagy hiba.

Az online adatbázisok – lásd háttérben futó információk bekérése például feliratkozásnál -, nem lett elkészítve. Pedig az ügyfél azt hitte, hogy az is benne van az árban. Ez elég sok bosszankodást, felesleges idő, energia és pénz kidobást eredményezhet.

Az sem lett tisztázva ez alapján, hogy ahhoz, hogy a honlap hátterében legyen adatbázis, az fejlesztési és nem grafikai feladat. Értsd, háttérben fut egy program, ami gyűjti a feliratkozók adatait. Nem mesterséges intelligencia, és hőtérképes marketing eszközökről van szó. Csak egy egyszerű adatbázisról, például árajánlatkérésről.

A lényeg, hogy a szerveren nem volt futtatható a program, és nem állt rendelkezésre olyan bővítmény (plugin) amivel az egyes sajátságos kívánalmak kivitelezhetőek lettek volna a funkcionalitás terén.

Persze ezekre van megoldás, ha a webfejlesztők, programozók ténylegesen meg akarják oldani a problémákat, de ezeket előre pontosan tisztázni kell.

Jobb, ha előbb baltát élezünk és utána vágunk vele fát. A programok ráadásul nem felhasználóbarát módon voltak elérhetőek, az ügyfél megkapta a kész anyagokat, melyeket neki kellett volna összeraknia a rendszerben, de ő érthető módon nem tudta ezt megtenni.

Később a hírlevél rendszerek megsértették a spam törvényeket, így úgynevezett RBL listára kerültek, és nem tudtak hirtelen kommunikálni (tömegesen) ügyfeleikkel. Ez nagyon rossz reklám a cég számára.

Ez olyan, mint egy építkezés – amit rászántál a pénzt illetően -, annak a triplájára lesz szükség végül

Történhet még ennél rosszabb? Igen! Az ügyfél nem tudta tovább fejleszteni a programot és annak motorja nem tudta teljesíteni a feladatot, kiszolgálni az ügyfeleket. Valaki feltörte az adatbázist és megszerezte az adatokat (lásd adatvédelmi incidens, amit be kell jelenteni), hiszen az ügyfél nem tudta, hogy frissítenie kell a programmotort folyamatosan.

Okulva mindebből, részletesen állapodjunk meg a céggel, akivel szerződünk, a különféle opciókban, kivitelezési határidőben, karbantartásban és pénzben, mert arra is volt már példa, hogy utólag beszélték meg a többi tételt.

És ennek köszönhetően az ügyfél háromszor annyit fizetett a végén, mint amiben előre megállapodtak, hiszen mindig újabb tételek kerültek kiszámlázásra. Fontos infók a látványos reklámgrafika, webgrafika kapcsán. Ez pedig a webshop fan-oknak szól.

Webdesign trendek 2022-tól

UX design (user experience) és UI design (user interface), lásd felhasználói élmény tervezése és megvalósítása, egyre kifinomultabbá vált az elmúlt évek során. Iparágfüggő, hogy Neked mire van szükséged és, hogy érdemes-e túl sok energiát feccölni az újításba, de azért a legújabb trendekről ejtsünk pár mondatot. Különféle, mint például a parallax effekttel operálnak a különleges weblapokon.

Ennek a lényege, hogy a weblapodon lévő rétegek egymástól eltérő sebességgel mozognak egyedi színstruktúrát létrehozva. Ez elég egyedivé teheti a websopodat, de nyilván nem csak emiatt fognak nagy számban vásárolni Tőled. Emellett egyre jobban terjed a 3D képek használata.

Ezen kívül egyre jobban hódít a sötét felületek használata is. A színtelen design is nagyon divatos, hiszen a honlapok nagy része színes, így azonnal feltűnést kelt egy ilyen különleges honlap. Meg kell még említeni az egyedi illusztrációkat is. Ezt használják akár minden egyes blogbejegyzéshez. Divatos még az egyedi kurzor használata is a weblapokon. Ez azt jelenti, hogy a kurzor helyett valami különleges dolgot használunk.

2023-as trendek

2023-ban marad a felhasználóbarát megjelenés, illetve gyors betöltődés fontossága. És természetesen a könnyű navigáció, színátmenetek használata és mobilra optimalizált honlap is fontos marad. Ezt kiegészíti az újdonságként ható ferde vonalak, és egyéb asszimetrikus megjelenési elemek, például a levágott sarkak. A geometrikus formákat a természetes formák váltják fel.

Update 2024: A 2023-as kb. 20%-os hazai infláció emelt az árakon, emellett a mesterséges intelligencia használata is egyre gyakoribb. Van olyan grafikai sablon, ami már beépítette ezt a lehetőséget és ezzel is van lehetőség dolgozni. Ezért már nem csak a ChatGPT áll rendelkezésre, hanem például a Google Gemini.

Keresztes Attila

KKV számára épít csapatunk, komplexen, testre szabott WordPress alapú, tovább fejlesztett honlapot/webshopot garanciával. Fontos, hogy ezek ne csak szépek legyenek, hanem folyamatos bevételt is biztosítsanak.  Jómagam ezt a folyamatot segítem elő a megfelelő kommunikáció, határidők betartása és minőség megteremtésével. PR szakon diplomáztam és 2005 óta rengeteg céget tettünk sikeressé.

Related Posts
A Facebook hirdetés áraInbound marketing eszközök