Megtérülő Facebook és Google Adwords kampány kezelési árak, kisebb cégeknek is

Facebook kampányban vagy Google hirdetési árakban érdemes gondolkodni?

Attól függ. Ha inkább adott, releváns kulcsszóra nagyobb a hatékonyság az iparágadban, akkor a Google Ads (Adwords) a nyerő PPC kampánykezelési eszköz a számodra. Ha pedig inkább a buyer persona (célcsoport) a fontos, akkor érdemes Facebook hirdetésekben gondolkodni, mely nem a keresés során jelenik meg az emberek számára. Az is fontos, hogy B2B (cég értékesít cégnek) vagy B2C (cég értékesít magánszemélynek), esetleg mindkét kategóriában gondolkozol-e.

Kérd díjmentes konzultációnkat, és megtervezzük Neked, hogy melyik lenne a leghatékonyabb számodra! Megnézzük azt is, hogy milyen lehetőségeid vannak a forgalom (sokan megtaláljanak) és konverzió (ezután Téged válasszanak) növelése tekintetében.

Egyébként lehet Adwors kampányban (Google Ads) és Facebook kampánykezelésben egyszerre gondolkodni a hatékonyság jegyében. Természetesen mindkettőben tudunk segíteni PPC kampánykezelés segítségével.

Adwords kampánykezelés (Google Ads), legfontosabb kérdések

  • Mennyibe kerül a Google Ads hirdetés?
    Függ a szolgáltatástól, termékek mennyiségétől, stb.
    1. Fel kell építeni a kampányt / meglévőt fejleszteni: kulcsszókutatás, hirdetések megírása, landing page-ek (céloldalak) létrehozása – 50-60 e Ft-tól-200-300 e Ft
    2. Van havi kampánykezelési díj – 24 e Ft-tól 100-200 e Ft
    3. Hirdetésre szánt havi összeg – napi min. 1-2 e Ft-tól
  • Mennyit érdemes havonta elkölteni?
    Célhoz rendelve lehet kalkulálni. Utána a megtérülés fejében lehet változtatni a stratégián.
  • Mi a különbség a Google Adwords kampány kezelés árak (Google Ads) között a különféle ügynökségeknél?
    Gyakorlatilag mindenki egyedi árajánlatot ad. És sokan azzal érvelnek, hogy naponta órákat kell tölteni optimalizálással, ami nem minden esetben igaz. Nyilván más egy multi reklám menedzsmentje és árbevétele is, mint egy kisebb cégnek. Ráadásul, ha nem tudja a PPC szakember a keresőhirdetéseket a keresőoptimalizálással, és egyéb online marketing elemmel összhangba hozni, akkor csak részterületet erősít meg. A leghatékonyabb, ha egy kézben van többféle eszköz, amivel elérjük a célunkat.

seo, keresőoptimalizálásEurópában többnyire mindenki a Google keresőjét használva tájékozódik

  • Másik gyakori probléma a rejtett költségek felmerülése, mellyel utólag szembesül az ügyfél. Mi sosem alkalmazunk ilyen megoldásokat. Fontos továbbá, hogy elsősorban az ügyféllel és ne a Google-lal álljunk partnerkapcsolatban az elfogultság elkerülése érdekében. Természetesen az update tudás fenntartása alapvető kritériuma a munka megfelelő hatékony elvégzésének. De attól, hogy valami drága, még nem biztos, hogy az a legjobb.
  • Érdemes-e Google Adwords kampány kezelésére, ill (Google Ads) hirdetésre költeni?
    Léteznek olyan területek, ahol van értelme ennek, és ennek ellenkezője is igaz. Ami a kampánykezelést illeti, önmagad is futtathatsz kampányt. De ha rosszul van beállítva, komoly százezreknek is búcsút inthetsz. Ez is egy külön szakma az online marketingen belül. És egy harcedzett keresőmarketing szakember (keresőhirdetések és keresőoptimalizálás) rengeteg tapasztalattal a maximumot fogja kihozni a területeden, ami költségkímélőbb, mintha Te fognál hozzá.
  • Van értelme SEO-ra és Google Adwords-re (Ads) egyaránt költeni?
    A kettő együtt a leghatékonyabb, és egymással összhangban működik. A keresőoptimalizálás egy lassabb (kb. 6-12 hónap), és hosszú távon  költségkímélőbb megoldás lehet. A Google Adwwords árak (Google Ads) ugyan magasabbak, de akár szó szerint holnaptól bekapcsolhatóak, és a klikkelés szám alapján kell a Google-nak fizetni utána. Ezáltal pontosan ki tudjuk számolni, hogy mennyibe kerül egy új ügyfél megszerzése. Ezáltal ez nem kiadás, hanem befektetés lesz a számodra, mely új lead-et, user-t hoz a honlapodra. 

Facebook hirdetés árak és kampánykezelés

Természetesen ez is sok mindentől függ. Cikket akarunk kiemelni és különféle reakciókat elérni, vagy inkább konkrétan értékesíteni valamit? És egy kiemelés, vagy egy online hirdetés még nem tekinthető Facebook kampánykezelésnek, de erre is van lehetőség. Ez alapján egy konkrét hirdetés elkészítése 24 e Ft-tól – több százezer forintba is kerülhet.

A havi kampánykezelés díja is ugyanennyibe kerül, hiszen akár sokféle termékről is beszélhetünk, melyeket külön-külön menedzselni kell. Ezen felül ugyanúgy, ahogyan a Google Ads esetében is, szükség van a Facebook-nak kifizetni a reklámköltséget. Konkrét összeg is meghatározható egy időszakra, de általában itt is a min. napi 1-2 e Ft-os költéssel érdemes kalkulálni.

 

 

Facebook hirdetés ára, Facebook hirdetés, facebook kampány, Facebook reklám, Facebook oldal létrehozása, Facebook marketing, hirdetés a Facebookon, Facebook reklám ár, Facebook céges oldal létrehozása

 A Facebook, mint lehetséges több lépcsős értékesítési platform

Szeretnéd akár pár napon belül az online forgalmadat megnövelni?

Feliratkozókat gyűjteni, vagy egy termékedet, szolgáltatásod hatékonyságát letesztelni? Esetleg a közösségi médiában megjelenni?

Segítségedre leszünk a PPC marketing megoldásokkal, hogy a fizetett Facebook és Google Ads (Adwords) hirdetéseid minél hamarabb megjelenjenek a Google keresőjében vagy a Facebook-on.

A legrelevánsabb kulcsszó kutatással (amire rákeresnek leendő vevőid a terméked kapcsán a böngészőben) elkészítjük Google Ads (régi nevén Adwords) kampányodat és folyamatosan optimalizáljuk, finomítjuk, hogy a lehető leghatékonyabb legyen. Ennek köszönhetően egyfolytában megtalálják honlapodat azok a vevők, akiket pontosan az adott termék / szolgáltatás érdekel.

Precízen, mindent pontosan mérünk a Facebook és Google hirdetés árak konverziója (pl. átkattintási hatékonyság a reklám megjelenéshez viszonyítva) kapcsán. Akár pár napon belül is megjelenhetsz a Google-ban a fizetett reklámok között!

Természetesen, ha biztosra akarsz menni, akkor nem árt, ha rendelkezel konkrét, online marketingtervvel, ahogyan a házépítést is megelőzi a részletes tervrajz elkészítése. Ráadásul rengeteg eszköz áll rendelkezésre az online marketingen belül. Mi ebben, és honlapod elkészítésében, valamint arculattervezésben is állunk rendelkezésedre.

A hozzá tartozó landing page-et (céloldal, ahol landolnak a lead-ek, azaz érdeklődők a hirdetésedre klikkelve) is elkészítjük, illetve amire még szükséged van a marketing kampány és menedzsment kapcsán. A Google Ads (Adwords) hirdetés és kampány kezelés árak és optimalizálás kapcsán nagyon korrekt áron dolgozunk.

Kifinomult keresőhirdetések és keresőoptimalizálási megoldások a legnagyobb hatékonyság jegyében

Ha Facebook vagy e-mail marketingre van szükséged retargeting gyanánt (pl. ha valaki a Google Ads hatására ugyan átjött a weboldaladra, de nem vásárolt és így újra vissza kellene csábítani a honlapodra) akkor erre elég sok kifinomult megoldásunk van. Emellett SEO (keresőoptimalizálásban) is tudunk segíteni mind az on-site, mind az off-site SEO-ban. Ebbe beletartozik a prémium minőségű cikkek megírása linképítéssel. A Google számára ugyanis a legfontosabb, hogy minőségi, releváns tartalommal rendelkezz és megfelelő linkprofillal.

Ezen kívül ebben is segítségedre lehetünk

  • Ha több ügyfélre van szükséged, mindent megtervezünk és kivitelezünk egy kézben.
  • Arculattervezésben, hogy letisztult, professzionális megjelenés tükrözze cégedet.
  • Weboldal és webshop készítésben / webfejlesztésben.
  • Online marketing tanácsadás és marketingterv elkészítésében SEO szövegírással együtt, elmélet és gyakorlati szinten egyaránt.
  • Keresőmarketing megoldásokban (SEO és SEA), Facebook és Google Adwords kampánykezelésben (Google Ads).

Jobb, ha egy kézben, komplexen mindent egy csapat készít el Neked, elkerülve az egymásra mutogatást, időbeli csúszást. Ha van egy jó terméked / szolgáltatásod, a többit ránk bízhatod, mi küldjük a vevőket!