Névjegykártya tervezés árak
Garanciát adunk és már, akár 25 e Ft (áfamentes) áron elérhető a névjegykártyatervezés ára. Ez természetesen függ attól, hogy mire van szükséged. Az összeg nem tartalmazza a kinyomtatás költségét, csak a grafikai tervezés árát rejti magában. Ezen kívül odaadjuk Neked:
- a forrásfile-okat (így bárkivel fogod tudni a későbbiekben szerkeszteni),
- és szívesen tartunk konzultációt, így együtt ötletelhetünk, hogy konkrétan mire van szükséged,
- iparművész tervezőgrafikus készíti el az igényes, letisztult névjegykártya tervezetet.
Mire érdemes figyelned árajánlatbekéréskor?
- Nézd meg a referenciamunkáit a grafikusnak (azok a legjobb munkái, így legjobb esetben hasonlóra számíthatsz).
- Mennyire megbízható a grafikus, és sikerül-e egy nyelvet beszélned vele?
- Hány korrektúrafordulót tartalmaz az árajánlat?
- Hány tervet fogsz kapni, melyből egyet kiválaszthatsz?
- Ha nyomdai kapcsolata van, akkor nagyon fontos azokat az árakat is átnézni és próbanyomatot készíteni. Tipp: az online a grafikai tervet bármelyik, közeledben lévő nyomdába átküldheted, és így kényelmesen át tudod venni a névjegykártyákat.
- Fontos, hogy a névjegyed az arculatba illő legyen – lásd honlapod, kiadványaid -, mert azzal azonosítják a cégedet, vállalkozásodat.
- Érdemes az óradíjban is előre megállapodni, ha módosításra lesz később szükség.
- A határidőt is előre tisztázzátok az elállási lehetőséggel együtt.
Hogyan fejlődött a grafikai tervezés a névjegykártyák esetén, és mire érdemes figyelned?
Ez komoly? 🙂 (a képet a személyes adatok védelmének érdekében homályosítottuk el)
.
.
Kevésbé van szükség már névjegyekre is, de azért egy cikk erejéig nézzük meg, hogy mire érdemes figyelned, ha névjegykártya tervezés kapcsán megkeresnél egy grafikust.
Madarat csakis a tolláról
Egy cégnek nem mindegy, hogy milyen arculata van, és most bemutatjuk a különbségeket, melyeket Chopint megszégyenítő módon lehet zongorázni.
A kisarculat része a névjegykártya tervezés, egy kedves grafikus által. Sajnos nem tudjuk érzékeltetni azt, hogy az általam tálalt névjegyek milyen minőségű papírra lettek kinyomtatva, de 10-es skálán jó indulattal a 2-est kapják meg. Ez az iskolában bukást jelentene. De egy valamire biztosan jók, például blog írására. 🙂
Amikor egy névjegykártya vékony papírra kerül és nem fóliázzák azt (a laminálás egy elég csúnya megoldás), akkor könnyen gyűrődik és nem kerül az esztétikus kategória élvonalasai közé.
„Telcsi számom és a honlapom elég lesz haver?”
Nem. De ez már marketing. És nem lehet egyszóvalmegúszniezt. 🙂 Például nem írok arról, hogy ez egy marketing felület, így jó volna valami hasznosat elhelyezni rajta a szlogenünkön kívül, mely segítségével beazonosíthatnak 2 év múlva is, így derül rá fény, hogy ki ember fiai vagyunk.
Például lehet egy tartalmas ajándék anyag letöltésének linkjét megadni, mely rögtön a honlapra csábítja az érdeklődőt, vagy kuponként használni. Vannak fantáziában gazdagabb névjegyek, például teljesen más alakúak is. Volt aki dögcédulát csináltatott névjegyként, stb., de azért ez kapcsolódjon a szolgáltatáshoz, ceremóniamestereknek lehet, hogy másikra lesz szükségük, nehogy félreértsék a dolgot.
Arra meg végképp nem térek ki, hogy az ingyenes e-mail cím egy cég esetében mit sugall.
Térjünk a tárgyra, elő a névjegykártyákkal
A blog elején lévő névjegy (lásd legelső kép) annyira primitív, hogy már szinte jó. 🙂 Ha direkt van így elkészítve (formabontó), akkor még jól is elsülhetne. De sajnos itt nem erről van szó. Nagyon szép szokás, amikor valaki a névjegykártyáját arra használja, hogy áthúzza és ráírja a megváltozott telefonszámát. 🙂
A pszichológiában parapraxisnak hívják azt (elvétések), ami nem a verbális kommunikációhoz kapcsolható feltétlen, de lényeges, például testbeszéd. Miért lenne ez máshogy a névjegyek esetében? És ha ez nem is tudatos a befogadó számára, akkor tudattalanul fog rá hatni, rossz érzést kelteve a konkurencia karjaiban landolva..
A következő garnitúra már kezdi sejtetni, hogy névjegykártyáról van szó. Legalábbis az elsőhöz képest. 🙂 Konkrétabban, mert kritizálni mindenkit könnyű, különben nem lennének karikaturisták és talán emiatt nem szoktak a kritikusnak szobrot emelni…
Szóval, képileg nem ízléses, nem lehet elolvasni (a szöveg miért lóg bele a képbe)? Tipikusan túl sokat akar markolni, extra szeretne lenni, mely az olvashatóság és ízlésesség rovására megy.
Faltól falig tipikus esete. Zsúfoljunk fel minél több információt, így a fától nem látni az erdőt. Hiszen amikor túl sok közül kell választani, végül belefáradunk és inkább nem választunk semmit sem. Ezt kutatásokkal lehet alátámasztani. Nincs margó, az üres helyek és képi elemek aránya tragikus.
.
.
Ez pedig a fordítottja. Túl kevés az információ és a „fantázia”… 🙁
.
„Mucikám, drága lányom, lécci nyomtasd már ki a névjegyeket és vágd össze őket, a vacsora az asztalon, puszi.”
A Mucika lehet, hogy siet, vagy utál vagdosni, így ferdék lettek, mert kézzel lettek kivágva. No comment.
Éljenek a pláza vagy aluljáróban lévő „névjegykártya azonnal” boltok, tisztelet a kivételnek. Márványmintás vékony papír, Brrr!
Szétesett, nem valami esztétikus, fantáziátlan, nincs összhang, lehet, hogy az adott céget tükrözi, ki tudja?
.
:
Na, elég a piszkálódásból, mutatunk néhány igényesebb névjegykártyát a referenciáinkból:
Nemcsak névjegykártya tervezésben, hanem segítségedre leszünk, ha szeretnéd:
- marketing tervezésben és kivitelezésben,
- honlapkészítésben / webfejlesztésben,
- keresőoptimalizálásban és SEO szövegírásban,
- és természetesen arculattervezésben és egyéb grafikai tervezésben.